Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Kate Orang (:
30 May 2011 | 20:41 | 0 comments
Ehem , ehem , nak cerita . semalam ade sorang budak yang berJANTINAkan lelaki baca belog aku . suka katenye bace blog blog orang sebab dapat tahu kisah hidup mereka . ye , aku sokong ! then dye terbace satu entry aku ni , eh jap jap . nak tahu sape ? Nazrul Ikhmal name nyee . Ala , budak sekolah aku , Okay , sambung yang tadi . dye kate kelakar bace satu entry aku yang pasal shahid *OH SI KEKASIH HATI* nak pergi . Haa , nak tahu yang mane ? Click sini taw (: . 


Nazrul atau lebih dikenal sebagai bobot , dye kate kelakar sebab orang kate sayang , sampai boleh rase nak jatuh terduduk . Okay , kat sini . aku nak bongkarkan semuanye okay :) 


Nak tahu kenape ?

Sebabnye selame niyh takde orang pon yang jadi teman istimewa aku cakap 'saya sayang awak , saya cinta awak' dengan penuh perasaan . Haa , macam cite dalam novel . renung-2 mate . dari renungan mate tuh , terus masuk dalam hati . eh tkde taw . sebab tuh aku rase diri aku dihargai sangat , sebab tuh aku rase nak jatuh terduduk depan orang ramai , sebabnye tu jelah tadi , belum ade pernah yang buad aku macam tuh selama aku hidup ni . ala , teman istimewa lah . yang lain tuh aku tak heran . mesti lah jadi tak keruan kan bila ade orang buad cmtuh . EYES TO EYES lagi . Alamak , sebak dade  . HAHA .

Then satu jee nak wish kat sini , Thanks for being The part of my life (:
gerangannye hanye seorang sahaje kan ?
Takyah cite dh tahu .

Muhamad Shahid Si Teruna pujaan (:



Older Post | Newer Post