Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Is Upset :'(
22 May 2011 | 09:11 | 0 comments
Entry kali ni takde photo ye . Aku tak larat nak cari a.k.a MALAS . 
Tapi aku teringin sangat nak share cerite niyh dekat belog .
nak luahkan semuanye kat sini ,

Macam biase taw. Sudi bace yee :)

Harini 22 may 2011 dah tiba pon kan . dah nak berlalu . Dia dah pergi meh . bertolak ke Negeri Sembilan . Aku tersedar awal harini , tetibe ingat dia yang dah pergi .Aku terus mesej dye tanpe fikir ape-2 yee . Mase tulah mutiare aku ngade-2 nak jatuh . haa , kena lap sendiri lah kan . Macam aku kate kat entry yang lepas , Negeri sembilan tak jauh kan , aku jee yg gedik-2 kate jauh . 

Semalam 21 may 2011 , hari terakhir aku jumpe dye sebelum dye pergi . Jumpe mula-2 macam tkde rase pape kan . macam esok luse aku jumpe dye lagi dekat jb niyh . Okay , then nak balik , tengah tunggu bus , baru terase gile yg dye dah nak pergi . Aku tengok jee muke dye kan . macam-2 aku rase . lepas niyh , sape lagi nak teman aku belajar kat Library , sape nak teman aku balik sekolah , sape lagi sape lagi ? :( . tengah tunggu bus tuh , dye bgthu aku lagi "Saya sayang awak sangat-2" . Ahh , rase macam kat situ jugak nak jatuh terduduk . Mate dah bertakung kan ? ehe . :)

Okay ini last taw . aku sendiri tak sanggup tengok muke dye semalam . tengok aku turun bas dekat HABIB , dye macam tknak lepaskan aku . Tolonglah tolong . Dye nak nangis semalam . Tak sanggup seh tengok mate dye. *Aku niyh memang sensitif kalau tengok orang nak nangis , nangis , atau atau sedih yee , * .Takpelah .aku akan terus support dye meh . sampai dye berjaya :) 

p/s : Muhamad Shahid , I'm tottaly In love with you .
I love you and always miss you sayang .


Okay sampai sini je lahh yee . taknak celoteh banyak-2 . yg tuh jelah masuk dalam kepala aku sekarang niyh . *macam biase , yg dah bace jangan nak gelak sakan ea . aku memang macam niyh . k dah . bye :)

Older Post | Newer Post