Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Just Read !
07 September 2013 | 10:53 | 0 comments
Assalamualaikum & Selamat Pagi. Mood harini okay sahaja berbanding semalam tapi untuk pagi ni jelah kalau untuk tengahari nanti taktahu lah macamana kan. Mana tahu terasa nak bunuh orang lah pula kan. Tangan menggigil semacam dan berdebar menanti panggilan dari Ms Oh My Allah where are you my dear i miss you so much and really really miss you ! 

 Semalam mood pun macam tunggang terbalik dengan perangai orang yang memang tak reti nak menghargai langsung dan terlalu sangat berkira. Oh please lah perempuan kan takkan kerja rumah senang macam tuh boleh tak buat then kat rumah macamana. Orang akan nilai kita berdasarkan attitude dan kalau attitude macam tuh macamana pula kan.Okay lah bebel banyak banyak pun tak guna. Semalam punya cerita kalau nak dicerita harini kat blogspot untuk pembaca tegar ni macam dah tak best lah pula kan. *tu pun kalau ada orang baca*.

 Serious terlalu banyak dugaan dan pagi ni pula aku tak pergi horse riding. Dengan bangun lambatnya dan dalam message dia kata pukul 7 takde akan ditinggalkan di kolej dan duit tak akan dipulangkan. Okay itu satu salah aku. Dan sekarang duduk rumah tanpa buat apa-apa dan duduk mengadap lappy dan dan dan bosan. Kbhai readers :*

                                                                                                                                   Sincerely : syahirahN


Older Post