Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Welcome Syahirah !
31 January 2013 | 00:11 | 0 comments

Hi Assalamualaikum my beloved readers. Hmm agak lama gila aku tak sign in blogger ni. Kekadang aku bosan sebab taktahu nak update ape sudah. Sekarang ni aku cuma duduk rumah je sementara tunggu result keluar. Haha duduk rumah pun taknak update blog kan. Nampak sangat tak berminat dah dan kesian gila dengan sayang aku Karaya jalanan ni. 

Bermulanya malam ni aku nak main blog balik. Bukan apa cemburu buta betul tengok orang update luah sana sini lahaii. cemburu betul lah. Yang blog ni pun belum tentu ada orang baca. Takpelah kalau setakat dua orang sorang tuh pun aku hargai "Hi !! Thanks sebab baca. Hehehe xD *lambai tangan".

Okay lah korang mungkin setakat ni je dan aku akan kembali lagi. Hi Dunia blogspot !

Sincerely  : syahirahN

Older Post | Newer Post