Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




2nd Night of Ramadhan
22 July 2012 | 09:33 | 0 comments

Assalamualaikum. Bercerita tentang gambar di atas. Mereka adalah kedua ibu bapa saya yang amat saya cintai. En. Sahab dan Pn. Hairin. Tanpa mereka siapalah aku :')

Semalam, malam kedua bulan ramadhan ibu dan abah bertolak ke destinasi dari Senai Airport. Aku, abang, adik dan cik Ros yang hantar. Ibu terpaksa amek flight ke KL untuk sampai ke destinasi. Semalam tuh juga nak salam salam tuh aku nak nangis tanpa hati ini mengatakan aku kuat.Ye aku kena kuat :')

Walaupun ibu dan abah pergi selama seminggu atas urusan kerja, aku tetap rasa jauh. Ye memang sangat jauh dari sini. Ala tak pernah jauh dari mereka tau tapi nanti aku nak sambung belajar macamana kalau jauh dengan ibu abah. Ya Allah :(

Sekarang rindu Ibu Abah. Tadi lepas sahur menangis dan Ms kata "Kan puasa mana boleh nangis" then I'm trying to be cool. Yelah biasa kat rumah ni aku selalu gaduh dengan ibu. Perempuan 2 orang je dalam rumah ni. Hehe dan abah, aku selalu kenakan abah. Ishk hibanya. Okay dah taknak sedih sedih lagi taknak mengalirkan air mata lagi. Puasa kan ? Syukur Alhamdulillah 1st Ramadhan dapat buka juga dengan family :')

Okay people cerita sedih aku sampai sini sahaja. Kalau ada tersilap kata mohon maaf. At least aku berani mencuba sesuatu. Bye x)


Older Post | Newer Post