Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Gotcha ! Hi Readers
29 April 2012 | 18:21 | 0 comments
Hi Hello Assalamualaikum 
Beb beb seriously aku rindu gila dengan blog aku ni . Al-maklum aku sekarang busy mengalahkan Businesswoman yang tak seBusy aku . Eh faham ? Tak okay ignore . Aku suka buat cerita sorang-sorang .

Last update bulan 2 dan aku tahu itu . Well sekarang dah bulan 4 malah jadi penghujung bulan 4 . Aku di sini lagi berapa bulan sahaja lagi perlu menduduki Sijil Pelajaran Malaysia 2012 . Perasaan takut tiba-tiba menghantui diri ini . Dan akhir bulan 4 ni juga Muhamad Shahid si Kekasih hati pulang setelah berjuang selama seetahun di Matrik . Sometimes aku rasa macam tak percaya . Yeah tolong faham aku :')

26 April 2012 Matrik tamat dan 28 April aku bagi dia cupcakes dari air tangan seorang gadis yang dia  sayang ni . Alahai . Omo Gambar lupa amek ! *hentak kaki* Actually takde lah aku sorang yang buat . Berkat bantuan daripada seorang rakan yang arif dalam hal sebegini kalau tak aku tak akan sampai ke tahap buat cupcakes yang sedap ! Haa tak percaya ? Mak aku yang kata sedap ! 

Eh aku tahu , korang pening ke baca entry aku ni ? Dah macam "rojak" sebab sekejap cerita tuh cerita ni . Faham-faham lah weh aku ni dah lama tak spending time dengan blog ni . *tutup cerita*

Selama beberapa bulan tak update ni , apa yang menimpa aku , apa yang aku rasa , apa yang terjadi di sekeliling aku , aku hanya mampu simpan dalam hati . Ingat ye , tak semua perkara kita boleh cerita dan berkongsi dengan orang . Kebiasaannya , Duniasyahirah yang menjadi tempat luahan aku dan daripada pengguna-pengguna blogger serta laman sosial cuba untuk menyelami isi hati ini . Terima kasih :')

Maaf ye kerana merepek sebentar dan membuatkan korang rasa ingin menekan Butang X yang tertera . Aku taktahu lah kenapa . Entry kali ni sangat pelik kan ? Kbhai 

Take Care Darl and I Miss you - Credit to Ms 

 

Older Post | Newer Post