Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




School and Homework
01 February 2012 | 00:11 | 1 comments

Hi . Alhamdulillah sedar tak sedar kita dah masuk pon bulan February ni kan ? Ni jugaklah entry pertama aku untuk bulan ni . Haa takde function sebenarnya nak cite ni tapi takpelah . Sebagai entry sebelum tidur :)


Bila dah masuk bulan Feb ni , aku harap bulan ni lebih baik dari bulan lepas . Masuk bulan 3 harap bulan 3 lebih baik dari bulan 2 dan begitulah seterusnya .Apa yang terjadi pada bulan 1 tidak berulang pada bulan ini dan masuk bulan 3 juga takan berulang perkara di bulan 2 . Bulan ni jugak ada ujian 1 untuk 2012 ni. Haa even ujian 1 pon aku punya risau lah kan . Even chapter 1 tupon , belum tentu aku faham semua tahu . 


Haa dah alang-2 update ni , nak cerita pasal kerja rumah dan siap sambalewa aku ni :
31 Jan , tadi atau semalam ye ? em mana-mana lah kan . Aku relax je macam takde ape . I mean Homework yeah homework . Saje je aku main laman sosial . Laman sosial ? Hmm ada banyak kan ? K mana-mana je . Main internet tanpa sedar aku ada homework .Yang boleh dikatakan sangat banyak . Kemas buku tadi tengok jadual then baru teringat Homework . Dalam kepala ni cuma ingat kerja add math je Lahaii . Acane ni ? Sampai-sampai sekolah masing-masing gelabah buad homework #PelajarSekolah

Okay-okay dah . Panjang nanti nak baca tak best pulak kan ? K I'm off and good night readers :)

Older Post | Newer Post