Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Hi I'm here
17 February 2012 | 18:55 | 1 comments
Hee Haii , Ehem aku dah lama tak update blog ni . Last entry aku pon bila lah kan ? Kay tak ingat dah . Harini hari jumaat . Masa semua banyak dihabiskan di rumah dengan tidur . Mweehehe . Ele korang pon sama je lah kan lepas balik sekolah ke penat gila mesti tidur sampai tak ingat dunia nyata :D

Kay kay stop nak cerita ni aku update sambil tonton Nada Cinta . Haih Sinetron wajib tengok 6.30 petang Isnin-Jumaat . Kalau tak tengok rasa macam ....abdhkjl . Alahaii ..

Harini pergi sekolah macam biasa . 6.50 waktu tetap aku pergi sekolah . Tak lebih dan tak kurang pula minitnya . Pagi tadi perhimpunan lama gila dan aku sudah panas bontut nak masuk kelas dan tangan sudah panas nak terima hasil titik peluh aku . Oyeah harini jugak aku ingat cikgu nak test debate . Rasa macam nervous tak nervous sebab tak prepare pape and tak pernah masuk . Siap call cikgu tanya orang sana sini Debate tuh macamana . Lahaiii sumpah takut untuk mencuba . Dan dan harini juga rasa gembira dapat 2 paper and dua-2 result aku macam Awesome lah bagi aku yang tak pernah lulus ni tapi tak puas hati . Alhamdulillah Bersyukur gila Target aku pon capai untuk ujian 1 ni . 

Minggu depan banyak gila aktiviti . Debate , Bowling . Takut dua-2 tuh pada hari yang sama . Hope tidak . Aku nak cuba merasa pengalaman perbahasan segala ni. Ramai yang kata seronok ? Korang macamana ? rasa seronok ? nanti lah kalau dah ada pengalaman nak share baru nice kan ? mwehehe :D Minggu depan jugak last latihan rumah sukan untuk road run 28 feb ni . Alahai Syahirah tolong tolong ringankan badan nak pergi latihan nanti ye ? taknak markah koko ke awak ? Eh nakkkkkkk !!

Dan dan malam ni nak siapkan semua homework sekolah , homework tuition and whatever yang patut 

I'm watching Nada Cinta right now :) Kbhaii

Older Post | Newer Post