Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Tentang Kita
09 January 2012 | 15:21 | 2 comments
Assalamualaikum
Salam tuh wajib bagi kita sebagai umat Islam untuk membuka bicara kan kan ? Alahai aku . Title tuh tentang kita ? Eh apa tuh ? Padahal takde kena mengena dengan apa yang aku nak update harini . Nanti lah kalau dah siap-2 entry ni semua baru cari title baru . Eh boleh gitu ? :)

Haa okay nak cerita . Semalam , malam tadi . Sedih takde mood eh semua lah . Haa kenapa ek ? Kenapa pon aku taktahu . and tetiba terfikir sesuatu ..
Sekali lagi aku ingatkan entry dengan title memang takde mengena . So jangan mengata aku ye ?

Semalam aku terfikir lah . Kalau sedih , kita memang memerlukan seseorang untuk luahkan kan ? selalunya kawan kita lah kan jadi mangsa tempat curahan kita . Takpon kalau macam aku lah ,terdesak sangat aku curahkan je kat sape-2 yang aku boleh percaya . dekat abang aku sendiri pon jadi lah kan . Tengok dia understanding lah jugak . Sometimes okay . Then aku terfikir lagi , biasanya kalau kita curahkan dengan orang and respon orang tuh mesti 
Dah lah sabar . Aku faham perasaan kau . Aku faham apa yang kau rasa . Aku pernah alami apa yang kau alami .
 Ni ada lah ayat orang lain jugak and ada ayat aku jugak . aku gabungkan . Bila dah terfikir , baru aku tahu kita cakap kat orang yang macam tuh tapi hakikatnya dia yang merasa bukan kita . Memang pernah alami and rasa perkara yang sama tapi situasi tuh berbeza kan ? Untuk harungi sendirian susahkan ? Perlukan semangat kan daripada orang sekeliling ? 

Tapi aku taknak lah celoteh banyak-2 sangat . Apa yang aku update ni lebih dekat diri aku . Haa lagi satu aku memang suka update macam ni . Last-2 mesti macam tergantung . Ending mesti taktahu . Ala semua melakukan kesilapan Takpe aku cuba untuk jadikan pengajaran .

p/s: Apa ? tak faham kan ? Okay dah tahu . Aku dah tahu dah korang akan cakap "Eh merepek je budak               
       ni" . Kalau dah keluar sebegitu aku tidak perlu berbuad apa-2 . Comment masing-2 lah kan :D

Eh kejap belum habis , jangan ingat dah habis . Aku dah jumpa Title : Pendapat aku , cerita aku
Eh tak kenakan ? takpelah kbhaii

Tak suka sila naik lif laju-2 dan tekan X 

Older Post | Newer Post