Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Oh My Baby Blog !
27 January 2012 | 20:26 | 0 comments
Hi Assalamualaikum 

Harini tak buad ape-2 . Tak keluar , tak kemas rumah , tak masak , tak texting , tak Berfacebook , Bertweeting sekejap tapi cuma pagi tadi and dari tengahari aku sudah mula sibuk mentelaah blog ni lahaii . Aku buad apa dengan blog ? Hmm tak buad apa . Cuma edit itu ini dan hilangkan bosan . Haa ? Bosan ke ?Cerita pasal bosan , cume bosan dengan blog lama . Yeah kerja aku asek bosan dengan blog lama je kan ? Lepas tuh sampai sampai satu homework harini aku tak sentuh . 

Huh esok memang aku akan serius bila buad Homework . Itu pasti . InsyaAllah . Tapi bagi yang aku taktahu tuh aku nak buad apa ekk ? Just copy orang punya je ke bila naik sekolah ? Bila cikgu suruh hantar buku ? Yang lain boleh tapi bukan karangan kan ? huh -.-

Okay dah . Terima Kasih kerana melawat :)

Older Post | Newer Post