Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




How do I feel ?
30 January 2012 | 16:12 | 0 comments

Hi Assalamualaikum

Now aku taktahu apa aku rasa . Nak kata aku ngade-2 , gedik semuanya aku rasa ada . Perlu ke besarkan masalah yang kecik ? rasanya tak perlu kan ? tapi sometimes itu yang ada pada aku . Sekarang macamana perasaan aku ? Aku rasa tak lah terlalu sakit hati and macam dah susah nak rasa sakit hati . Maybe benda tuh dah lama but aku macam terbayang-2 dekat fikiran , terngiang-ngiang dekat telinga ni , Yang penting aku taktahu lah nak blogging macamana -.-

Bila sedih , bila sakit hati then online twitter . Baca tweet kat timeline kekadang merepek itu buad aku geli hati . Hakikatnya aku adalah seorang yang ... Haihh taktahu nak cakap macamana . Yang penting bila ingat muka budak tuh adalah seorang perempuan aku rasa wehh sakitnya hati ni . Taktahu lah . Untuk orang yang jenis macam aku ni kan ..

Aku teringat that moment yang ... Eee takboleh cerita tapi rasa nak cerita . Taknak taknak tak mungkin aku nak berkongsi cerita tuh dekat sini . Aku pendam je biar semua orang tak boleh tahu except aku betul-2 memerlukan seseorang . Kawan aku yes kawan ! esok mesti mahu cerita sama dia . Puteri Yushreen Qashreena Haa itupon kalau masih ada perasaan sakit hati -.-

Ya Allah berikanlah hambaMu ini kekuatan :(
Maaf readers , maaf kalau aku taip panjang berjela . Ni semua hanya terlintas di fikiran dan perasaan dari hati yang sakit . Okay jujur kali ni aku cemburu . Cemburu sangat :'(



Older Post | Newer Post