Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Harini dan Harini
11 January 2012 | 15:58 | 2 comments

Assalamualaikum

Tengah buad apa ? apa khabar ? sihat ? macam biasa aku ngomel sorang-2 dekat sini :)

Guys , harini aku nak update entry pasal sekolah je boleh ? rindu dengan blog punya pasal , rindu nak update punya pasal , entry yang merepek ni pon jadi lah kan . Eh tak merepek lah . Pasal sekolah . Satu title yang bagus bukan ? cerita pasal sekolah ...

Harini hari Rabu . Macam biasa juga harini aku update entry sambil menonton tv "Gila-gila Pengantin Popular" . Harini juga sekolah tamat pada jam 1445 . Omo ingatkan 1430 . Salah kan ? Harini juga ada koko . Harini juga hari yang ke-6 sekolah . Harini juga aku ada tutiton . Harini juga aku ada Homework yang sangat banyak . Harini harini harini dan harini . 

Sekarang dah kol 1553 . Yang tak bestnya aku belum tidur petang lagi . K kejap lagi tidur . Tadi dekat sekolah ada koko "Mesyuarat Agung" bagi rumah sukan . Tahun ni aku warna biru . Padahal dari form 1 aku rumah Hijau . Nak sesuaikan diri dengan situasi baru , rumah baru . Takpe boleh . alahai .. 
Harini juga aku buad kerja tak betul . menulis lah apalah . Pada korang takde pape tapi yelah diri sendiri mesti perasan kan . entah kenapa . Alahai ayat -.-

Okay dah nak ngomel sampai sini je . Kalau panjang sangat pon tak best kan ?
Takde idea sampai keluar memang tak menarik pom

I'm done
Kbhaii Mengantuk -.-

Older Post | Newer Post