Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Hari Minggu
07 January 2012 | 14:01 | 1 comments
Assalamualaikum 

K fine hari ni hari sabtu kan ? Hari minggu lah jugak . Aku buad apa ek ? macam tak buad apa kot . Rindu nak berblogging . Dah naik sekolah , dah sibuk dengan sekolah , dah itu ini semuanya pasal sekolah . Kalau ada masa and takde halangan , sempat lah aku meng-update entry yang selalu membosan kan kan ? Harini update pon sebab rindu je . Saje-2 je . Kalau baca baru sampai sini dah bosan , tak perlu baca lagi kan ? Haih . Kalau bosan nak buad apa ek ? sekarang aku tengah update smbil tengok tv . Hak ala tuh pon nak bagitahu kan ? #kepochi . 

Next week 9 January ea hari isnin ? Sesi persekolahan habis kol 2.05 petang . Okay tengok tuh start next week taw . Nak tidur awal ? Haa boleh ke ? Limit mesti kol 0000 dah tidur . Baru naik sekolah pon dah busy jugak kan ? homework , itu ini , and kerja-2 kemas rumah ni memang aku takboleh lari . 
Lagi korang nak tahu apa ? Ujian 1 ? dengar-2 cite 8 Febuari nanti . Macam cepat macam tak kan tapi okay lettew . Ujian 1 pon kena belajar jugak kan ?

Eh perasan tak tajuk dengan entry yang aku update macam takde kena mengena . Pasal sekolah je lebih .Hahaihh . Takpelah . Cite pasal family pulak . Parents aku pergi jemputan kawin , adik aku pergi tuition and ada yang main game . K dah tuh je .

Aku tahu tak best . Nak comment, comment ler :)



Older Post | Newer Post