Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Baru tahu
29 January 2012 | 12:31 | 0 comments

Nak tahu ke apa yang aku baru tahu ? Cerita disebalik rantai owl ni . Memang tak dapat dinafikan rantai owl ni cantik . Mula-2 aku terasa sangat nak beli . Memandangkan aku takde duit masa tuh , batalkan aje niat yang terbuku tuh . Then bila dah jalan-2 terjumpa rantai ni , dah berduit rasa tak jadi pulak sebab dah terlalu ramai pakai . Aku suka lain dari yang lain so aku tak beli . Haih #poyo . 

Dan aku baru tahu , rantai ni jugak haram . Masa tuh online Facebook . Timeline aku ada keluar pasal Memakai rantai owl itu haram . Macam tulah lebih kurang dan terlintas di fikiran nak search benda-2 pasal rantai owl ni . Haa chop ! jangan salah faham . Bukan untuk mengaibkan sesiapa . Sekadar untuk berkongsi apa yang aku baru tahu ni . Tak salah kan ?

Kalau korang rasa aku ni entah ape-2 , search je google Haram memakai Rantai Owl . Haa ni lah yang aku search then keluar banyak-2 korang click je . Baca satu persatu . Then yang membuadkan aku yakin nak update pasal benda alah ni sebab aku baca satu blog ni . Haa boleh click sini ye :)

Older Post | Newer Post