Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Sedetik Bersama
27 December 2011 | 16:27 | 0 comments
Assalamualaikum . Hi hi readers . I'm back . haa try tengok post bawah ni , bila last aku meng-update . 17 dec right ? what so lama lah weh . Then nak sambung untuk harini . 
Nak cerita pasal harituh punya outing . akibat blog private dah nampak sekeleh , aku tak update pon . banyak habiskan masa meng-edit blog ni .
Now , masa untuk bercerita . Kk standby .


Tak cerita pasal budak dalam gambar ni pon korang dah tahu sape kan ? so so tak perlu nak waste time aku cerita kan ? nanti ingat aku apa pulak bahhh . 
That time 24hb keluar bersama Ms dekat Jb je . Kalau budak duduk Jb ni nak ke mana lagi kan lokasi diorang kalau tak ke City Square ? Kan kan ? yups ke situ lah aku pergi dan buad berjumpa untuk pertama kalinya setelah sebulan tak berjumpa . Haa tak lama korang kata ? em ala , aku yang rasa apa korang tahu meh. Then aktiviti macam biasa bila dah sampai sana buad apa ? movie kan ? then aku tengok movie lah . tu je . Alaa malas lah cite panjang-2 , penat pulak . pfftt .

Okay ni je . Kbhaii . 

Sekarang Ms dah balik matrik and I still miss him . Tunggu dia balik lagi jumaat ni . Now , I have to go .
Muah :* Thanks reading

Older Post | Newer Post