Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Nak letak title apa ?
07 December 2011 | 16:14 | 0 comments

Siapakah yang friends dengan aku dekat muka buku ?
Okay okay , siapa dah friends kenyit mata sekarang , aku nampak lah . Hahaihh :D
Buad pertama kali nya aku update entry taktahu nak letak title apa . yeah , #blurr agaknya . 
Mesti tertanya-2 , apa kena mengena dengan soalan yang tanya and gambar ni ? 
sebab-2 gambar ni aku ada upload dekat wallphotos aku . Memandangkan taktahu nak update apa , memandangkan aku dah lama tak update , memandangkan korang rindu dengan new entry aku #perasan , aku update jelah entry entah pape ni . 

Haa aku tak cerita lagi eah ? Okay okay semua focus .Cerita disebalik gambar ini ,  nak start ni . ni Gambar abang aku . Namanya Muhammad Syahmi bin Sahab . He's my good brother . tapi kadang-2 #annoying gila . menyampah boleh ? Gambar ni aku amek ketika bercuti di Sarawak . Tengah bosan-2 tunggu transport , aku nampak dia tengah bergayut dengan siapa entah , kawan dia kot . aku decide pergi duduk dekat sebelah dia . Oh salah , dia berdiri , aku duduk dekat tempat pemegang bila nak naik tangga tuh . Alamak , apa namanya , taktahu pulak . Main dekat situ , and main-2 handphone , sekali teringat aku dah lama tak amek gambar dengan si senget brutal ni . 4 Gambar aku amek , tapi ni salah satunya . taktahu pulak ekpresi wajah dia sebegitu rupa . ingat buad bodoh . rupanya nak jugak senyum sokmo. Entah pape . Okay itu je , Taknak cerita lagi . Panjang sangat nanti malas nak baca kan ? okay fine :)

Takde apa yang menarik pon dekat entry ni , Taknak baca pon takpe tapi terima kasih menyinggah :D


Older Post | Newer Post