Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




EasyMaths
07 December 2011 | 16:01 | 0 comments
Hey korang . Assalamualaikum . 
Dah lama dah weh tak update kan ? agak-2 rindu tak nak baca entry aku yang merepek meraban ni ?
Hmm manalah tahu kan . asal bukak blog aku ni asek entry sama je . nanti bosan korang dah taknak bukak dah . hahaih okay #merepek lagi . 

Seperti yang aku tahu , this week aku macam busy lah jugak kan ? Harini hari rabu kan ? Oyeah semalam aku baru balik dari seminar easymaths . Know what ? All about Add math . Pagi petang siang malam terus terusan seminar itu dijalankan and selama 4 hari 3 malam aku berada di Unikl untuk seminar itu . well well korang tanya best ke tak ? Of course lah kan . Aku daripada malas nak belajar rasa macam semangat je . hehe . dan dan penceramah di situ mengaar cara jawab soalan add math tanpa formula . oyeah , nama pon EasyMaths kan . Aku rasa aku tak rugi kot pergi . 

Alahaii , okay . itu jelah nak cerita . Macam yang aku pernah kata dekat entry aku yang lepas-2 , bosan kalau update entry takde feel . Okay , ini jelah . Kbhaii 

Eh korang , doakan aku ni rajin-2 belajar ye :)

Older Post | Newer Post