Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Aku Bukan Tomboy
16 December 2011 | 16:49 | 0 comments

Movie ni ? yes akhirnya aku dapat tengok . aku sakit hati jugak bila orang tanya "dah tengok aku bukan tomboy ? seriously best pergi lah tengok" . Haiyyaaa . sakitnya hati bila cerita best-2 aku tak rasmi dulu . aku tak tengok lagi time tuh and now aku dah tengok okay  kalau nak luahkan perasaan best tengok cerita tuh dekat aku , aku dah boleh layan dah . tett . 

Hehe . aku tengok kat mana eah ? em kat tv lah . kat astro first . Eh eh kan dah tweetkat twitter :D Aku taktahu cerita ni keluar bila . Nak beli cd ala tak cukup duit , tunggu astro first then dah keluar . takpe mak aku bayar . Haha okay #jahat

Lepas ni tunggu ombak rindu lah pulak kan . What ? nak cakap belum tengok lagi ?
yeah memey lah aku belum tengok . mana tak nya pergi wayang sesak sebab ombak rindu tuh je . Lol . lagipon aku memang ketinggalan . nanti korang dah lama update pasal ombak rindu , aku baru je nak update kan ? hee :D #tayangGigi

p/s : Ehem kesimpulannya kan aku rasa entry aku untuk harini like #bodohII je sebab sebab aku cuma nak merasa update blog ni . dah lama okay tak taip menaip ni . Ala korang yang baca bosan ke ?
Chill lah . hehe :D

Older Post | Newer Post