Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Sakit Hati
04 November 2011 | 20:31 | 0 comments
Salam . okay hari aku nak cerita direct je . asek berkias je . asek nak sedapkan hati orang je . asek nak jaga hati orang je . nak hidup macam tuh pon takboleh kan ? kalau hati sendiri yang sakit , hati orang yang buad kita sakit tuh terjaga je , nak dijaga , nak kena jaga , takboleh jugak kan ? so aku ada cerita sikit lah . suka hati lah orang nak cakap aku apa . nak judge aku apa . nak kutuk aku apa . 
Tapi tapi aku tetap nak beralas sikit lah cerita .

Tadi aku pergi hantar tutt dekat tempat yang terletak di tet . aku masuk then terus jumpa budak yang jaga counter tuh . nama dia ngek dan aku mintak tolong dia . umur dia agak-2 dalam lingkungan 20 tahun tapi aku taktahu lah apa masalah dia . kemungkinan dia ada masalah hati masalah diri yang membuatkan dia susah sangat nak respect orang . japjap . cerita tak habis lagi kan . okay sambung lah . aku mintak tolong dia pas kan tutt tuh dekat manager . dengan kesopanannya entah ke mana , dengan bahasa nya entah ke mana , haish , nasib je kan kesabaran aku tinggi . dia boleh kata "Kau yang nak tutt kau cakap lah dengan dia sendiri" eh watepak . eh Cakap baik-baik boleh kan ? Dari aku start kerja aku dah perhatikan orang . and especially orang saya perhatikan awak lah . ishk , susah sangat nak mesra dengan orang , kenapa kenapa ? nak kawan nak mesra nak tegur dengan orang cantik-2 je ? ee tolong lah . memilih gila kau . aku dah cukup bagus kan lagipon respect kau , siap berakak akak lagi . macam sia-2 je aku panggil kau gelaran tuh . macam yeye lah aku respect kau kan sebab aku fikir kau atas aku . tapi kau macam takde perasaan je . bila orang sound kau tahu pulakkan kau nak merajuk , mengamuk or ahh like tahi lah awak . Awak ingat awak atas saya awak tak perlu respect saya ke ? eh perlulah awak . awak kena ingat tuh . ye saya admit awak buat sesuatu tuh memang cukup bagus , tapi dimata saya , kalau awak tetap dengan sikap biadab awak tuh . awak belum cukup bagus lah awak even awak dah lama . saya tak tengok dari cara awak buat sesuatu , tapi tengok awak dari perlakuan awak . kalau buad kerja bagus , tapi tah ke mana bahasa awak , cara layanan awak , maaflah . awak belum cukup bagus . dan dan awak jangan menilai seseorang dari luaran kalau awak belum sepenuhnya mengenali dia . 

Maaflah . entry kali ni memang macamni . bagi awak tersentap sikit . yelah . sape suruh awak macam tuh . belajar dari kesilapan lah . saya terkejut tadi , tak sangka pulak awak macam tuh kan ? jaga diri lah . saya doakan awak . tak ke mana pon kalau awak terus bersikap macam tuh =..=

Older Post | Newer Post