Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Malaysia-Indonesia
18 November 2011 | 09:27 | 0 comments
Ehem . Harini berapa hari bulan ye ? 18 November kan ? Malaysia Vs Indonesia pada tanggal 17 November kan ? Korang tengok ? Of course lah kan . aku pon tengok . bola start pukul berapa ? 8 eah ? alamak , tak sure . betul ke korang ? haa . pape jelah kan . nak cerita ni . 

Malam tadi aku pergi menonton bola bersama sahabat dan kekasih hati iaitu Ms dekat area .. ? ehem . dalam Pasir Gudang lah jugak . ehe . Bola start pukul berapa kan . pukul 8.45 baru aku sampai . dengan semangatnya pakai baju Malaysia . weewit #padahal takde baju . 

Then , datang . Order makan dan minum . itu memang wajib kan . perut aku dah berkeroncong pada waktu itu . nak tahu ke aku order apa ? ala . sibuk je . Nak bagitahu lah ni . aku order Tomyam dengan Teh O' ais . Sedang aku makan , begitu banyak sekali dikejutkan dengan suara-2 orang . yeah . semangat kan . Haa lupa pulak . baru aku ingat aku sampai je bola tuh dah separuh masa . HAHA . 
Ape ni . memang time tengok bola takboleh makan eah . berapa kali tersedak aku . biasa mana aku tengok bola . dengar khabar angin je . bila dah lama tak tengok ,macam ni eah rupanya . Oh No aku dah jujur ni . hehe

Malaysia-Indonesia : 1-0 kan ? aku duduk table sebaris dengan pakcik indon sorang ni . Malaysia menang , taktahu lah apa perasaan dia kan . habis masa aku pandang table dia dah balik dah . huihh . kecewa sangat lettew . Sabar ye . saya hanya mampu tersenyum :) 

Okay okay lah . aku dah blur dah ni . tadi je semangat-2 nak meng-update . eh jap . nak post entry lagi satu lah . dah bace kan . yang kat atas ni . hehe :) tuh je . 

Terima kasih sudi membaca cerita yang tak seberapa menarik ni :)


Older Post | Newer Post