Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Keputusan
11 November 2011 | 21:37 | 0 comments
Hey-ya . apa title harini ? keputusan ?
apa yang korang nak tahu pasal keputusan ?
okay ,aku terus terang . keputusan akhir tahun ni sangat lah teruk . sumpah . turun mendadak sangat . 
eh takan nak show off kat sini ? malu lah aku . aku nak bagitahu tuh je . 
Lol . aku taktahu lah apa yang aku rasa . puas ke tak puas . nak kata biasa pon taklah kan . kepala sakit jugak bila tengok result sendiri . macam Hampeh gila . 
Mana aku tahu ? Hm , shakirah budak kelas aku yang bagitahu pasal keputusan . dia bagi aku website nak tengok . mula-2 excited gila nak tengok , tapi bila dah tengok begini lah . 
Takpelah . jadikan pengajaran . aku yang rugi . itulah kemampuan aku , itulah usaha aku . tapi takboleh cakap begitu jugak kan . belajar dari kesilapan tak salah . insyaAllah . aku cuba lagi untuk masa akan datang . 
malas nak update panjang-2 . kepala sakit sangat . frust melebih . Puihh .

Older Post | Newer Post