Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Kehilangan
30 November 2011 | 09:14 | 0 comments
Hi dear . Title for today is "kehilangan"
wait wait , korang mesti tertanya-tanya apa yang kehilangan kan ?
yeah . aku akan ceritakan segalanya . 

Hmm . semalam , aku teman dua orang sahabat pergi cari kerja . cuti ni kan . nak buad apa je . cari lah duit sikit untuk kemudahan kan kan ? semua perlu duit kan ? okay dah lari tajuk . 
Semalam , aku bangun pukul 9 . bangun terus masak "sotong dalam tin je untuk adik aku" . Then aku siap dan membawa sebuah Novel . nanti aku show off ea . jap je lagi .
Sedih sangat . aku tahu aku memang lah seorang yang careless . kehilangan novel macam kehilangan segalanya . Oh no , tahu tak tinggal lagi satu bab je aku tak baca . Malam tuh aku nangis kot . just sebab hilang novel . Haha , mesti korang fikir ala macam "bodoh-bodoh" je syiera ni . 
Ala korang , tapi tuh yang aku rasa . aku nangis macam apa . mana takye , kalau masuk bilik mesti nampak novel tuh atas meja aku . kalau bosan , mesti novel tuh yang teman aku .
Nak tahu sebab apa aku sedih ?
Sebab-sebab aku ni seorang yang amatlah kedekut untuk mengeluarkan sedikit duit untuk membeli novel . ala selama ni aku pinjam orang je . Senang hidup kan ?
Memandangkan nak rasa sendiri , aku pakai duit aku . Ahh sumpah first time . 
Okay dah samapi sini je . nanti panjang sangat korang taknak baca . Ele aku tahu lah korang tuh kan :)


#Aku masih terkenang novel aku tuh lagi . Bertuah betul lah siapa yang jumpa kan . Baru lagi , dah siap bersampul pon . baru 5 Hari yang lepas aku beli . 
I Love you my Novel sayang yang pertama :)
Thanks ada dengan aku walaupun sementara . Hikhik :)

Kau jangan ingat aku gila ea

Older Post | Newer Post