Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




It's Okay sayang
03 November 2011 | 17:15 | 0 comments
Assalamualaikum sebagai pembuka bicara . harini macam nak share something . yeah . baru berlaku . Ya betul iye memang baru berlaku . Apa itu ? Hmm . Firstly aku dah habis final exam untuk tahun ni dan harap dapat keputusan yang baik . target semua lulus taknak gagal taw . tolong lah tolong lah . sekarang pon dah bulan November kan .wish hari-hari aku jadi semakin baik , semakin ceria . Takde masalah yang boleh belenggu fikiran ni kan . 

Secondly pulak , aku rasa macam sedih pluss kecewa . sebab apa ? hmm . takpayah tahu lah kan . entah-entah after baca semua ni korang boleh buad conclusion pasal cerita ni kan . mengenai siapa .Tadi dalam pukul 4lebih gitu , hantar kawan sekelas pergi bus station . Hantar naik apa ? haa motor lah . takan kereta kan ? tett# hehe . balik je dah sampai rumah tuh , terus check Handphone . yelah nak tengok ada message or missed call . ele . korang pon of course macam aku kan kan ? jap lagi ada message from Capital S . nak tahu apa ? dapat text yang sunggu mengecewakan and sedih . sumpah aku tak tipu , mula-mula lagi aku dah tunggu dia balik . dia kata dia dah decide taknak pergi , then what happen ? LOL . masa tuh memang lah rasa macam-macam . then blogger , thanks again , aku rasa puas sangat sekarang . tapi bukan sepenuhnya . ada lagi sisa-sia kecewa ni . Oh tidak . Sabar Syahirah . Tak lama . What the ? tak lama tapi aku tunggu sangat . yeye sangat . jap lagi tak jadi . bengang dengan diri sendiri . Tapi kenapa perlu bengang dengan diri sendiri ? haa . pape lah . Now , rasa sedih . nak nangis ? ele . nampak sangat Gembing kan ? nanti korang kata aku gembing . ehe . okay . sedih jelah . tahan syahirah Tahan . Be strong . 

# Oh okay . sampai sini je boleh ? maaflah terpanjang pulak . sumpah ni luahan hati . taktahu lah nak kata kat siapa . Syahirah petang-2 macam ni memang feeling terlebih sikit . Terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca :')

Older Post | Newer Post