Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




I'm Lovin' it
09 November 2011 | 23:43 | 0 comments
Salam readers , Syahirah macam ada sikit cerita harini . nak tahu apa aktiviti aku harini ? Lol . tayang muka dekat jb . ele , sekali sekala kan ? eh sumpah lah . dah lama tak menjejakkan kaki disana . 
Okay dah dah . nak start the cerita ni :

Harini aku buad aktiviti menonton wayang bersama tersayang iaitu Ms berserta teman-temannya . Lol yeah . semangat gila harini . pagi tadi asek bangun tidur bangun tidur je . excited sangat nak jumpa Ms ke ? ele gedik gila kan ? tett so what ? awal juga awak bersiap dan berdandan semua . yelah . dah kata kan tadi excited sangat . tapi aku gerak lambat jugak . ala , normal lah tuh kan . #ini aktiviti dalam rumah

Setibanya disana aktiviti aku pula menonton wayang lah . secara ringkasnya . gila aku nak cerita satu-2 . kepoh nah aku ni . tett . hihi^^ ni blog kita kan . tempat hilangkan bosan . yeah so what ? aku tengok movie lah . Shark Night . okay lah . Shark besar sangat . gerun :P
Okay last-2 sekali , aku balik lah seh . apa lagi kan . 

#Unchet , alolo , gembira sayang harini dapat jumpa awak . tapi tapi rindu ni tetap ada jugak taw . ishk , sayang sayang awak lah Muhamad Shahid . Thanks a lot sayang for today . Hikhik .
#IloveyouMore :)

:: dah lama tak letak gambar kalau update entry . #yokyok lettew kan :D

Older Post | Newer Post