Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Cuti sudah Habis
18 November 2011 | 09:47 | 0 comments

Pagi sekarang . Jam pukul berapa ? ehe . 9.35 am . Pagi lah kan . bangun awal weet . dah lah malam tadi bangun tidur je . haa , ingat budak baju pink atas ni , haa yelah weh . cuti sudah habis , Macam biasa , begini ceritanya :

Pagi tadi . pukul 6.30 am aku dah bangun . yelah . taknak terlepas hantar Ms . Ms dah nak balik matrik Negeri Sembilan lah . jauh lah awak . Jauh sangat . bagi aku lah kan . before naik bus tuh , alololo muka iye sedih sangat . Bus Ms bertolak pukul 8.15 . cis , kata 8.30 . sebabai lah . 
Ayok . masa nak hantar tuh . macam-2 aku ingat . yelah . dia cuti 2 minggu . selama 2 minggu tuh , banyak masa aku habiskan dengan Ms . masa belajar , masa berjalan ,masa masa masa dan masa . teringat tuh semua . Now . bila dia dah balik . rasa macam Lonely alone . ahh , #gedik je aku ni. tapi tulah aku rasa . tett , biasa lah mula-2 memang gini kan . sedih bagai . nanti dah okay dah . kan kan Ms ? 

Haa haa jap . rasanya dah taktahu nak cerita apa . ehem , nak update entry kena ada feel sikit . baru syok nak bercerita . yelah nanti banyak syok sendiri . lagi best kan . Weet , aku suka itu , 

Unchet , orang doakan awak selamat sampai . jaga diri taw . haa , orang doakan yang terbaik jugak untuk result pspm awak nanti . keluar 6 Disember kan . nanti orang terus call , haa , orang akan tanya "result macamane?" ehe . Buad yang terbaik untuk sem 2 awak ni . hahaihh . tinggal lagi 5 bulan je awak kat sana . haa , cepat lah . excited sangat pon takboleh jugak kan . ehe . 

#awak awak . Ishk , rindu awak sayang awak plus plus . okay dah tuh je . Kbhaii :D

Older Post | Newer Post