Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Hohoii
24 October 2011 | 02:33 | 0 comments
Biar muka tak cantik tapi hati baik

Sudah acap kali aku mendengar ayat itu . sudah sering kali disebut oleh anak remaja sekarang #ayat novel . okay cerita je . jujur aku tak suka jenis orang macam kau . awak awak . awak kenapa haa ? kenaPa awak berperangai sedemikian rupa ? apa yang mereka telah buad kat awak sampai macam tuh sekali awak balas pada mereka . pada saya ? Oh no baby . this is too much . eh tolong lah  . berubah . sedar lah awak . dimana awak berpijak sekarang . dimana awak berdiri sekarang . kita perlu bina hidup kita dengan adanya kejujuran dan keikhlasan apabila melakukan sesuatu , bukan kerana terpaksa atau iri hati . banyak kali saya tegur awak . awak jenis orang yang memang takboleh nak terima kenyataan kan . tapi awak itulah realitinya . sudah acap kali saya mendengar dan membaca awak kata story buruk pasal aku . itu je yang saya ingat apa yang awak cuba sampaikan dekat orang yang mendampingi saya . kenapa awak ? apa kurangya saya dimata awak ?apa yang saya dah buat dekat awak ? apa yang kawan-2 saya dah buad dekat awak sampai begitu sekali awak . kalau saya diam , awak yang lebih-2 . ishk . tampo kanggg ,  yee . manusia boleh berubah . tapi berubah ke arah kebaikan .bukan ke arah kejahatan . hindarlah awak fitnah-2 yang awak cuba sampaikan dekat orang . sesungguhnya fitnah itu berdosa . awak tahu kan awak ? Ego awak ? kemana saja ego awak itu boleh membawa awak ? ego awak itu boleh membawa awak ke puncak kejayaan ke sayang ? kalau awak rasa begitu , awak salah . fitnah itu pon boleh bawa awak ke mana awak ? ke lembah kecemerlangan ? kalau awak fikir begitu awak silap . awak cukup silap . dan awak sangat silap membuat satu keputusan yang entah pape dalam hidup awak . Okay lah . malas nak cerita pasal awak panjang-2 banyak-2 kat blog saya ni . semak jee awak . alahaiii . 
#okay . itu sahaja untuk pagi ni . sekarang masa untuk tidur yee . saya penat . Oh entry atas ni pasal sape ? hmm . sibuk lah kau nak tahu :P

Older Post | Newer Post