Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Bengang
24 October 2011 | 02:21 | 0 comments
Lol , nak tahu tak ? okay aku cerita . semalam 1st day aku kerja . ehem . kerja mana ? ala , sibuk je kan . okay nak cerita . ada customer order mushroom soup . then aku ceduk muhsroom soup tuh terus hantar dekat meja . aku angkat tray #betul ke aku eja ni tuh guna tangan kanan then letak tangan kiri . almaklum lah . tangan kiri ni tak berapa nak kuat . aku nak letak mangkuk atas meja then tertumpah . haihh . makcik tuh terus menjerit . alahaii . sumpah wei aku bengang gila lah kan . ala baru-2 memang gituh . tapi tah . masa tuh aku macam yakin tak yakin tapi perasaan nak mencuba ni membuak-2 . alhamdulillah lah cepat-2 aku cover tak bagi staff lain nampak . ele . memang diorang tak nampak pon . ehe . Then ada sorang tanya :
staff : kenapa makcik tuh menjerit ?
Aku : taktahu dia
Huii . back up diri lah kan . baru lagi . takan aku nak jujur . melampau tuh . bengang taw . okay now . aku dah rasa yakin sikit . ehe . Dah tuh jee . Ba wau dal wau Ha #marbutah punya cerita . erk .



Older Post | Newer Post