Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Hanya Alasan
26 September 2011 | 15:46 | 0 comments
Heyya . harini aku tak sekolah . sudah menjadi rutin harian aku bila hari isnin je tak sekolah . Lagipon alasan tak sekolah kali ni cukup kuat . alasan pada diri aku sendiri aku nak buad Homework . bertimbun-2 tak siap .Alasan aku dekat mak aku . aku malas nak sekolah . alaa . hari isnin kan .  yelah . sekarang masih lagi musim raya kan . masih lagi musim open house . bila nak habis raya ni . aku nak duduk mengadap buku lah jugak rasenye .Final exam lagi beberapa minggu sahaje . Kenapa lah aku rasa final tuh macam Spm . dah dekat sangat ke ? Takut sangat dengan final . takut macam result yang lepas , sangat tak memuaskan . dari awal tahun sampai sekarang ni . alasan yang aku kali ni jugak malas . yee aku memang seorang yang malas nak belajar , kurang usaha dan markah aku yang lepas aku kurang jadikan pengajaran . kadang-2 jeles memang ada tengok orang lebih cemerlang dari aku . Haa mula-2 biasa lah kan . tengok orang intelligent , rasa semangat nak jadi macam orang tuh , yeye je belajar kan . tapi bila dah lama-2 , syaitan mula membelenggu dalam diri ni . malas itu aku jadikan alasan . what the frog Syahirah ? Hmm . thanks pada sape yang selalu bagi semangat kat aku yang memang perlukan semangat ni . Now duduk rumah . just main internet . niat nak buad peka Chemistry yang cikgu mintak , buad homework , study and get ready for final exam . tapi tapi lain pulak jadinye . tengok lah aku ni . main internet , just tweeting , blogging , chatting , alaa . hehe . memang boleh main internet tapi kena kurangkan kan ? masalah aku sekarang aku tak pandai nak bahagi masa . Bila belajar cepat bosan ? Oh yee kenapa ekk ? Alahaii . 

*sorry jugak . aku rase entry kali ni sangat membosankan . maybe terlalu panjang atau cerita aku ni kan yang membosankan . haa tah pape jee . lagipon aku just nak cerita kepada pembaca dan follower aku tentang rutin harian aku harini . Haish , ni kalau mak aku baca nii . hee :D Okay , that's all for today . Sorry jugak dah lama tak mengupdate blog . malas and tkde cerita yang menarik . kalau ada pon dah lama berlalu and aku dah tkde feel nak cerita kat korang (: Ceriakn Harimu  .

Older Post | Newer Post