Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Haihh awak (!)
16 September 2011 | 18:57 | 0 comments
Hey , cukup cukup lah kau pon dah pandai sekarang sindir menyindir kan . tapi kenapa tak depan aku je kau buad macam tuh ? Then kenapa kau buad cerita yang orang tuh tak pernah sama sekali buad ? kenapa kawan kau mesti libatkan maruah die ? kenapa kawan kau mesti buruk-2 kan orang ? alahaiii kenapa ?
salah ape dekat kau sampai macam tuh sekali kau ? nak mintak simpati pon tolong jangan buad cerita bukan-2 . kalau kau dah admit semuanye kan senang . tutup muka buku lah kan . aku diam diam jee sekarang ni . tengoklah ape yang kau mampu buad lagii . tengoklah seberapa banyak cerita lagi yang kau boleh buad ?

Hari baik bulan baik pon kau boleh buad macam tuh , lagi kan hari-2 biase kan . sampai macamtuh sekali . Ya Allah , terima kasih kau segera berikan hambaMu ini kesabaran . 
Terima kasih kerana membuka mate hambaMu ini . 

sedarkan lah dye Ya Allah . aku dah buad macam-2 dah . yee kadang kala macam tak sampai hati , tapi bila fikirkan balik ape yang dye buad . aku mengaku jugakk aku ni revengeful tapi aku still punye hati ye awak . tolong tolong berubah . tolong tolong buang ego tuh . tolong tolong mengalah . kalau kau terus nak berdiri atas ego kau , silakan . tapi jangan lag buad cerita yang boleh menjatuhkan maruah orang lain . terima kasih (:

luahan semata-mata . tak mintak korang comment pape pon (:

Older Post | Newer Post