Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Double S
27 September 2011 | 23:23 | 0 comments

Hell-O readers (!) Haa taknak lah . Assalamualaikum . dah tentu yang baca and suka baca blog orang ni Islam kan . Kali ni nak meluahkan perasaan ke nak cerita ek ? kalau dua-2 pon tak salah kan . blog aku kan . Okay antara aku dengan Ms sekarang ni memang ada hubungan istimewa . haa *budak update syiok sendiri memang macamni . Okay lah jujur ni . nak bagitahu and cerita serba sedikit je . Start minggu ni . saya dengan awak dah jarang contact kan sayang . dah takboleh nak mesej-2 macam dulu lagi . nak gedik-2 , kenakan awak semua . Hee tapi tapi awak kata awak akan call . jangan risau . Okay lah sayang . I'm waiting . sebabnya next month saya dah nak final exam kan sayang ? awak pulak nak pspm kat matrik ttuh . awak kata buad masa sekarang ni benda lain kita tolak tepi dulu except pelajaran . okay lagi sayang . dengar cakap awak . benda lain tolak tepi dulu except pelajaran kita . Saya exam 8 hari je sayang nanti tapi awak 2 minggu . takpe sayang . saya takesa . nanti awak cuti sem kan ? boleh spend time sama-2 jugak kan . sepanjang kita tak contact tuh saya tak pernah pon lupakan awak walau sedetik . tak tak . tak akan pernah . jangan risau taw Unchet (:kalau saya rindu , ala blog kan ada kan . awak selalu nganjing-2 saya bila baca blog ni ? haa dah lama hidup ea ? hihi . ya sayang , semuanya bermula semula lepas awak dan saya habis exam dan akan berakhir jugak bila awak habis matrik . cepat lah masa . hee , nak tunggu unchet balik . Negeri Sembilan boleh tahan kan jauhnya . Hee dah tuh jee . thanks sayang bagi semangat . Dia selalu pesan belajar rajin-2 , nanti boleh hidup senang kalau dah berjaya . Yeah , I;m trying sayang . ILoveYou :*

Entry kali ni pon tak menarik mana . nak cerita-2 jee .hee (:

Older Post | Newer Post