Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Result Oh Result
04 August 2011 | 15:45 | 0 comments
Ehem . aku dah dapat semua markah exam . you know what ? semua nyee agak teruk ujian 3 kali nii . 
tapi api tetap ade gagal . 4 lah weh gagal . ape seh result turun naik . boleh tak nak naik jee . tknak turun-2 ? baru hati manyak senang maaa . tak gitukk ?
nak tahu ke ape aku gagal ? sometime aku pelik sangat . benda yang senang pon tkboleh score . sebab pertama . malas belajar . yee , itu kemungkinannye kan . 
nak tahu yang gagal ke ? okay . tengok jee . mesti rasa simpati , macam nak jar aku itu ini ke . haram rase nak ketawakan result aku tuh . haa , bulan puasa ni . jangan memain . tengok senyum jee . taw taw (:

4 gagal dalam ujian 3
- Biology
- Additional Mathematic
- Mathematic
- Physic

OMG , teruk kan ? omo . Fizik tuh tak puas hati betul ler . Math pon boleh gagal . yee aku admit . macam tkpena belajar kan bila jawab soalan math tuh . Okay dah  tuh jee aku nak share .
Doakan aku untuk ujian akan datang taw . sampai lah aku Spm 2012 (:
belum pape dah risau . sumpah tak tipu . sebab result yang tak berapa nak memuaskan . Reality nye , memang tak memuaskan langsung (!)


Older Post | Newer Post