Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Love


Adore :*

Opss opss , ade lagi , tapi alaa . niyh jelah aku show kat blog . hihi^^
Byebye :*

Older Post | Newer Post
Puasa -> Buka
26 August 2011 | 11:04 | 0 comments
TingTong . harini ade satu cerita yang hendak diceritakan . 
tapi tapi kejadian tuh berlaku semalam . baru nak menyempatkan diri update harini yee .

Psst psst , Semalam aku berbuka dengan budak budak yang aku baru kenal .
ceh perasan baru kenal ? em , tkdelah . kenal gituh-2 tapi macam first time lah kan .
tuh pon si Teruna Shahid ajak teman iye . sebab aku berbuka sorang nanti . so so , join jee . dari buka sorang-2 kan . ehe
Yeah , aku gembira semalam . Oh yee , disini aku nak mempamerkan cebisan-cebisan gmbar yee . 

Okay macam biase , scroll slow-2 . alaa , tak scroll pon dah boleh nmpak .
syera ni yeye sikit :D

Love


Adore :*

Opss opss , ade lagi , tapi alaa . niyh jelah aku show kat blog . hihi^^
Byebye :*

Older Post | Newer Post