Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Party Tepung Beramai-ramai
12 August 2011 | 22:03 | 0 comments
Tingtong . Assalamualaikum . 
Ehem , tujuan aku menaip malam ni untuk menceritakan sesuatu kisah . dimana ulangtahun ke-16 seseorang itu diraikan di KFC Taman Bukit Dahlia yee . 
Yang terlibat , Shakirah , Mass #tapi sejap je . Siti Nuriezian , Yan Illhani , Hidayat , Syafiq , Fizi , Adleen and ofcourse lah aku kan . hihi^^ . Okay , dalam pukul 6.15 dah smpai dah nak chop tempat . nnti ramai kunk :D
mereka-2 ni smpai adelah nak dekat-2 6.30 . Haa , janji kol 6 , diorang ni memang over kan ? ehe . Lepas buka , destinasi seterusnye KipMart Masai . Yaklol , kipmart jee kan . best lah tapi . makan kek , baling-2 tepung , cream , dan sebenda dengannya . Okay , aku tak join  . almaklum , budak cover memang camni . tak semangat nak main lari-2 . haha . tunggu bulan 10 nanti . alolo , kesian Luqman Hakkim takde . #taktahu ? takpayah tahu lah kan . aha :D 

Ni jelah yang aku nak cerita . takde benda lagi nak cerita . dalam kepala ni banyak sangat benda buruk aku fikir . nak tahu ? tunggu entry baru . atas ni yee (:
Kalau gambar pulak ? haa , aku memang malas nak letak . boleh pegi facebook aku lah yee . 

Terima kasih kerana sudi membaca (:

Older Post | Newer Post