Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




One year
07 August 2011 | 00:18 | 0 comments
Aww sayang , cuba tengok tarikh berapa hari bulan semalam ? 6 Ogos kan sayangg ? alolo , suka sangat (!) Our one year anniversary . sumpah bie . suka sangat ni . untunglah bagi korang anggap benda ni biasa . bagi aku tak . sebab untuk hubungan sampai setahun dan selamanya terlalu banya dugaan kan ? masing-2 kena tabah jee kan ? Okay Ms , nak wish happy anniversary one year . best sangat tadi sayangg . pegi pusat bandar and then belajar same-2 . thanks sayang sebab ajar math dengan add math tadi . then tolong labelkan gmbar dekat buku org yang taktahu betul ke tak kan ape yang awak buad . ehe . btw , tema untuk 6 ogos 2011 ni ialah 
--> p i n k . omomo . Omel lah sayangg . awak pon buli saya kan . haa , suroh buad homework dye . amboii . ehe . tkpe . adilkan . asek awak jee yang dulu buadkan homework org . pasni biar org tolong . setakat copy takde hal lerr . hihi^^ .Gembira sayang harini , then awak pon dahInak balik kan . terpaksa tunggu awak balik jb lagi 2 minggu jeee . takpe . saya tunggu . Terima kasih untuk semuanya . berjanji dan tunaikan janji . terima kasih kerana jaga hati dan perasaan saya . Terima kasih tahan dengan perangai saya yang sangat menyakitkan ni . Terima kasih kalau saya merajuk awak pujuk . kejar smpai utara pon awak sanggup . Terima kasih melayan kerenah saya yang kadang-kala macam budak-2 ni . Terima kasih awak sanggup buad ape je untuk orang . awak sanggup korbankan ape jee untuk orang . demi perasaan orang / alolo , thanks sangat sayangg . Saya janji , saya tak nakal-2 kat Jb niyh taw sayangg . awak pon same taw sayangg . rindu awak lagii ni . ehe . awak kene tahu something baby
I L O V E Y O U
I N E E D Y OU
I M I S S Y O U
Semuanya plus plus baby :*. 

Older Post | Newer Post