Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Cerita Bersama Si Terunaku
23 August 2011 | 18:08 | 0 comments
Ehem , bermula lah sebuah cerita . 
Hari ahad harituh punya cerita , tapi sekarang aku baru nak update ? gile lame kan . korang pon dah bosan agaknye bace cite lame-2 ni . 
Okay-2 cool . aku nak cerita lah ni . alahaii . sebok sangat :P

Harituh , hari Ahad kan , pergi lah jalan-2 dengan orang tersayang . haa sape ? ele , buad-2 taktahu . Ms lah . haa , tak kenal ? lantak ler .Bie aku lahh . Igoo . jalan-2 sekitar jb , yeah mane ? Kota raya , plaza city square , lagi ? haa tuh jelahh . buad ape ? cari baju raya ye . Tahun ni warna , ehem . rahsia lahh . taknak mention dulu . tunggu raya jelah . hihi^^ 

tapi tapi before pergi tuh boleh berantam sejap , alolo , Ms gedik , memang suka tkde-2 mood agaknye kan . ishk , takpelah . sorry yee . taknak ego-2 dengan awak lagi lerr (: shian iye #ops , terfelat pulak :D
Alaa , malas lahh kalau dah lame-2 nak cite . aku nak kecoh pasal pergi shopping dengan bie aku tuh same-2 . alaa , tkde benda lain pon . dah dah . tuh jelahhh . taknak cite lagii . sayangg awak (:

Older Post | Newer Post