Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




##
05 August 2011 | 00:37 | 0 comments
Sebelum tidur ni boleh tak aku nak update sesuatu , 
tadi , baru lepas on call dengan dye . tktahu lah kenapa aku rase cara dye layan aku lain dari sebelum ni . ye aku bukan fikir bukn-2 ape . yang aku fikir , lepas dye tengok gmbar tuh . dye terus jadi mcm tuh . macam tak puas sangat cakap gn dye . masing-2 tktahu nak cakap ape . tkpena kan macam tuh ):
tibe tibe jee . *boleh tak aku rasa macam nak nangis ?
Oh , tolong redakan aku nii ., ke kepala hotak aku ni yang nak fikir macam-2 sangat ? boleh tak aku nak fikir bukan-2 ? Hati aku bagai disiat-2 . *madah baca novel jee begini lahh .
Sayang , awak kenapakah macam tuh ? awak tahu saya sedih ? awak tahu tak saya rindu awak ? ):
sorry pasal gmbar tuh sayangg . sn betul-2 tak sengaje . awak jangan sakit hati bie . jangan sedih . org pon rase jugak ni ape yang awak rase . sometime ape yg org rase betul sayangg . nasib jelah tuh kan . tapi tapi ,pape pon tetap rasa bersalah . awak tkde pon cmtuh kan syg ? sn niyh jee yg jahat nak buad macam tuh . 
pape pon sayang , saya sayang awak , plus plus (!) sumpah lah , tak tipu -,-
namo sakit hati lagi ea bie , namo sedih-2 lagii )':


Older Post | Newer Post