Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Pui lah seh !
02 July 2011 | 17:24 | 0 comments
Okay , harini aku nak post entry  banyak-2 boleh ?
tuhpon kalau aku tak lupe lahh kan . 

harini , 3 acara berlangsung dalam satu hari . 
1.Hari Sukan sekolah Smkpg 2011
2.Hari koperasi
3.Ala , yang larian satu murid tuh . *korang pon mesti ade jugak kan ?

secara keseluruhan nyee , sangat lah penat . 

Aku diberi tugas oleh cikgu , macam-2 kene buad kan . ade perbarisan dekat sekolah . 
yang paling utama aku cari Renjer Puteri . Unit beruniform aku tuh . 
aku cari pon sebab aku nak tengok sepanduk yang aku buad . okay , nak tahu ape ?
keputusannye sangat lah menyakitkan hati sesiapa kan . 
time perbarisan , sepanduk yang diorang pakai tuh bukan hasil daripada aku dan 2 orang laki sahabat . 
Macam-2 kot aku fikir . 

"Hari selasa kau jumpa aku , kau suruh aku buad itu ini kan , ikut kreativiti ,lawa lawa lah ape lah ,  dah nak balik aku mintak kau duit , kau bagi rm10 untuk beli barang . balik sekolah aku dengan sorang kawan terus beli barang yg kau suruh . Kau kate kau nak hari khamis . Okay , aku iyekan ajek . Esoknye , hari Rabu ,kau datang kelas aku , kau tanye dah siap ke belum , kau punye beriye memang best . aku kelam kabut balik sekolah terus pergi rumah kawan untuk siapkan tugas yang kau bagi , aku balik kol 2.30 , dengan tak mandi , dengan hujan , dengan bacen-2 uh aku terus pergi rumah kawan . dari kol 2.30 sampai kol 6.00 p.m kan aku siapkan keje kau tuh . kau memang nice lah . Malam aku tak tuition sebab banyak angat homework . siang uh aku terlepas banyak event pasal kau . Hari Khamis , kawan aku pon bawak lah benda tuh sebab aku tinggalkan kat rumah dye . dah siap potong , then waktu perhimpunan kau terus cari aku , aku bagi . kau kate besar sangat lah ape lah , lepas tuh kau kate takpe . Harini pulak , Hari sabtu , kau tak pakai ape yang aku buad. Nak tahu ape aku rase , rase macam tak dihargai . ee , bestnye bile tak hargai kan . tah benda tuh kau cmpak kat mane tah . asal kau tahu , kau memang banyak buang mase aku !"

okay sekian , aku nak cerita tuh jeee . hati tengah panas , semua perkataan boleh keluar kan . kalau dah okay , baru aku mintak maaf kat kau . 

nak tahu ke aku cerita pasal ape ? ehem , pasal orang yang tak menghargai aku . (:

Older Post | Newer Post