Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Nyot Nyot ^_^
07 July 2011 | 15:35 | 0 comments
Taktahu lah ape tajuk entry aku kali ni . tapi ape yang penting , aku nak says sorry dekat sahabat aku yang aku tak berape nak layan diorang tadi kan . haish , takthu lah nyah . orang macam aku memang mood tak menentu . kesian lah kan sape yang jadi mangsa tuh . korang , mesti korang fikir aku niyh kawan ape pulak kan . bajet ke , nak bermusuh pulak dengan korang . No no ! aku tak macam tuh . kalau ade mood nak tegur , tegur lah kan . kalau tak tak lah kan  . tapi aku tahu , sometime takboleh ikutkan sangat hati ni kan . 

*So lepas ni kalau aku buad macam tuh lagi , faham-2 boleh . orang takde mood memang macam tuh kan lagi02 aku . yang mood tak menentu ni . lagi ape ekk , nak minta maaf depan-2 haish bengang lahh haiihhhh . kat belog pon boleh kan . kalau ade yang bace bagus lahh kan (:

Older Post | Newer Post