Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




hum !
09 July 2011 | 14:27 | 0 comments
Nak tahu sekarang ape aku rasa ? rasa sakit kepala yang teramat sangat okay like hell yeah . lokasi aku sekarang dekat cc tingkat 2 di __ ?
sepatutnye harini belajar kan , study dekat library with my Omel . tapi aku taktahu kenapa aku takboleh masuk . Kesian MS aku tinggalkan dye . haa , cuba nak cari ketenangan . biar belajar masuk balik .huish , ape ni Syahirah Najihah, Ujian penilaian kurikulum 3 hari selasa ni . OMG , satu ap pon kau tak study kan . nak buad kira-2 pon aku teragak-2 . hum , nasib baik lah kan bawak novel Doktor Cinta . kalau tak , macam ape kan aku dalam tuh . haaa , perut dah berbunyi lah kentut . haa , masuk angin dahh . lapar wehhh . dari pagi tak makan . ) takpelah . nak tunggu MS habis study dulu . kesian iye . hari jumaat memang banyak betul pencuri kan . nice betul johor niyh . 

Older Post | Newer Post