Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Harry Potter (Part 2)
16 July 2011 | 21:30 | 1 comments

Ehem , tadi aku pegi tengok movie niyh . walaoweyh . puas boleh dapat tengok ending harry potter . haha . *jakun . 
tengok dengan abang and adik jee . takan abang sayang kan . nun jauh disana haa dekat kmns . (:
hehe . mula-2 pegi city square  , tengok ticket pukul 6.30 pm . time tuh baru pukul 4.45 pm . awal lagi . then terus ajak abang aku tengok dekat ksl jee , haha . aku baru jejak kaki dekat ksl tuh tadi . pengalaman pertama , naik escalator smpai atas , jap lagi bangunan tak siap . aku pelik jugak lah haihh ksl ni tak siap lagi ke . tuptup dari tempat parking tuh terus turun bawah . abg aku siteleng tuh pon sengals . pegi banyak kali pon macam orang vodo je . ehe . nak jee aku gelak kuat-2 time tuh . patut lah escalator nak naik  tak gerak kan . haihhh . cina belakanh kitaorg semua ikut . haaaa , :D

Older Post | Newer Post