Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Alolo , Blog kita ni ^^
25 July 2011 | 21:53 | 0 comments
Eh awak . dah lame tak update blog omel ni . alololo . tkde cerita sehh . 
Tapi kan harini tkpelh . cerita jelah ape yang aku lalui semalam .

Semalam hari ahad kan ? aku pegi kkp Mega . 
mula-2 macam boring kan . tengok cikgu macam series je kan  . rase macam nak balik pon ade jugakk . 
Mula-2 duduk sorang , lepas uh cikgu ape tah namenye suruh duduk dengan partner . aku dapat lah sit sebelah akak yang berumur 29 tahun . bengang kot . aku yang peramah tetibe pendiam . alolo , budak baik kunun . haha
Buad benda semua sorang , makan sorang , pegi sana sini sorang . nasib baik best . gelak sana sini , yang tak bestnye tk puas gelak , tulah syahirah , cover lagi kan kau . gelak tak dengar suara . kan dah tak puas . balik rumah cite kat abg , makcik aku . time tuh lah aku baru rase puas nye gelak (: hihi^^

haa ,tak best yee cerita aku ni . jangan malu jangan segan lah . click button X kat atas tuh (:

Older Post | Newer Post