Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Keysha contest (aku&Tudung)
07 June 2011 | 22:22 | 0 comments
Haa , baru nak update ini contest yang telag diTag aku sendiri . Fafa (:

kat bawah ni ialah banner contest yang aku nak join okay .


haa , dengan rasmi nye aku dah join contest ni . eh kejap . nak tahu cara-2 nak join . tengok bawa lagi :

Cara-cara nak join

1) Tajuk entry ni mestilah keisha contest ( aku & tudung ) and letak sekali banner contest ni dekat entry korang taw (:

2) Kena dan mesti ade blog sendiri nd kene follow blog ni :

3) Hantar sekeping gambar dan tudung yang paling korang suka . boleh nak posing berkumpulan tapi hadiah hanya untuk tuan punya belog (:

4) letak photo dekat atas kat sidebar dan link dekat blog banner balik (:

5) tag ke 3 orang kawan (:

6) kalau dah join jangan lupe comment dekat blog banner (:

Okay , tuh je . pelbagai hadiah menanti . Tarikh tutup : 30 jun niyh taw (:

Gambar yang aku hantar untuk contest ni :

Haa , tak cantik macam korang kan ? hehe (:

Okay , nak tag untuk 2 orang :
Haziqah
Ayong
Eiyha

Older Post | Newer Post