Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Contest Best Photo Of me by Yana Ellyana (:
04 June 2011 | 03:21 | 0 comments
Hey Si Kachak , Si jelita , Aku syahirah , baru join satu saontest yang diTag oleh ekyn chickoo (:
Thanks lalink (:

Ekyn kate syarat pertame , Letak banner contest tuh . Okay ini dye . haa , tengok bawah !


Ini dye Yana Ellyana , Ayu kan dye (:

next next , gambar aku pulak . haa , kejap !


Ini gambar yang aku untuk 'contest Best photo of me' ni .
tak cantik ? haa , lantak lerr (:

About this photo : best sangat time ni . location nye di Changi Airport , Singapore . time ni baru balik holiday . Tengah tunggu transport yang telah disewa oleh ayahnda tersayang . rindu sangat time ni , rindu nak pergi holiday lagi . hehe , sebab dapat amek gambar banyak-2 . Okay , aku gile camera . HEHE (:

Itu je serba sedikit nak cerita pasal gambar ni . niyh pon semua untuk contest . aku memang suka join-2 ni . hehe . Hadiah nyee sangat-2 mantap dan pelbagai . Syarat nya , kena tag dekat tiga orang : okay , nak tag 

Syahirah Mazrul
Fatin Zainuddin
Haziqah Mohd Sat

Older Post | Newer Post