Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




I'm Not ready to Let Him go :(
15 May 2011 | 01:25 | 1 comments

Pejam celik pejam celik dah 23 may kan nanti ? macamane perasaan bila hari tuh tiba ? korang macamane ?
Congrates untuk Muhamad Shahid yang dapat Matrikulasi , Negeri Sembilan .

What the , Negeri Sembilan ? Maybe bagi korang dekat kan ?
Okay bagi aku yang gedik ngade-2 serabai ni jauh boleh ?
jauh sangat . 

Nak cerita siket jugak boleh ? nak bace lah ye ?

okay , Bila first time dapat tahu dia pergi matrik ? okay terkejut sangat . Nangis pon ade . *kan aku dah bagitahu aku gedik an* . aku bgthu dia " I'm crying sayang" . Dia seboleh-2 nak tahu kenape . aku cite pasal tuh sume . Dia kate lagi dia pegi sane nak belajar , *menimba ilmu dengan lebih banyak dan dalam* Takan lupekan aku , akan call aku kalau ade mase , em , lagi ape yee ? haa , dye bgthu lagi , "Dye sayang aku sangat-2" . korang tahu ? time dye bgthu macam tuh , aku makin sedih . tapi tapi lame-2 dah okay . sekarang redha lah yee syahirah . Please ingat , dye pegi sane tok belajar dan belajar . *tolong lah ingat syiera ape yg dye jnji kat kau " . Ah , okay . aku akan ingat . :'(

Chill okay korang . aku memang macam ni . kalau ade orang yang aku sayang nak pegi jauh , even tempat tuh dekat , macam niyh lah aku . Sedih nd nangis . Gedik lagi ? Okay . Including parents aku , Nenek nd atuk . :) mereka sangat penting . 

Older Post | Newer Post