Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Holiday Before Exam (!)
15 May 2011 | 01:06 | 1 comments


Weewit nyah ? nampak gambar aku tuh ? haa , comel tak ? Ofc tak kan ? dah tahu okay . Time niyh pegi holiday dekat Bandung, Indonesia . Iye sangat menyeronokkan boleh . dari 29 Apr -> 2 May :) takdelah seronok sangat . tak banyak benda boleh buad . macam biase . Rindu orang yg tersayang . Stay Hotel , kebetulan ade Wifi and Computer , asek turun naik jee nak men tenet . free lah kan . abang aku takpayah cerite boleh ? asek turun naik main Facebook nak chat dengan awek dye . aku jee niyh . mati kutu . Okay , barang kat sane , Nice sangat . Rambang mate :) Strawberry pon sedap youu . 


Memandangkan aku niyh orang yang agak sedikit jakun , Nampak pilot macam nampak ape . ee , tolonglah . Sangat lah Kachak . Tapi mat salleh . aku takde pon jumpe melayu . haa , bukan nak bajet atau ape , niyh sume lahir dari hati . nak pegi lagii boleh ?


Banyak pengalaman , Pergi Tangkuban parahu :)
itu tempat Gunung Berapi yang dah tak aktif lagi . Kate org endon tulah . aku mane thu kan . ALAMAK . Gambar tuh aku mampu masukkan 2 jee boleh ? tknak show off banyak-2 lah dher . Nak tengok ? alaa , Facebook kan ade . Okay dah bye . tak mampu nak cite banyak-2 . 

Older Post | Newer Post