Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




22 April 2011 | 00:05 | 0 comments
Huhuii , ala , nak cite niii . tapi janji " JANGAN NAK SUKA SUKA SANGAT YEE "

Pada hari rabu bersamaan 20 Apr 2011 , Syahirah Najihah telah mendapat malu akibat TERGELINCIR DEKAT ESCALATOR KOMPLEKS PUSAT BANDAR , PASIR GUDANG .

Okay , korang tahu ape . time tuh . Hujan . balik sekolah terpaksa lah pegi pb nak amek bus .Kasut licin . alaa , biase . aku suka pakai kasut b-First niyh . redah jee . dahlah kain macam ape . jalan nk laju , nk angkat kain lagii . tp tk tinggi lahh , aurat bhaii . Cewah ! Biase , jalan dengan Yushreen Anak Mazlan memang semua nak laju . Potong semua ! Okay , tiba saat dah sampai . Nasib lahh time tuh aku tk berape nk active sangat . mulut aku diam jee . Tiba di satu lokasi , mane ? ESCALATOR lahh ! baru jejak dah tergelincir . pijak hujung . bape tangge sehh aku aku tergelincir . adelah dalam 3-4 tangga . okay , sumpah bengang .Bila tengok bawah *tingkat 2 , ramainyee oranggg . nasib kan tak tergolek . yelah . member pegang . kalau tak kan .. taktahu lahh nak bagi tebal mane muka aku niyhh . Geram geram , nape escalator tk bergerakk . Nak tahu , belakang aku ade budak sekolah taw time tuh . sekolah aku . Form 3 . nasib jugakk diorang takde perasaan nak gelak depan aku . nasib dorang macam terkejut . kalau dorang ketawa tuh ? OMG ! Then terus masuk tandas okay . terlampau lah malu . yela . takpena kene . aku pon tak expect nk kene . kasut memang licin . tp biase okay jee . hum , dah nak kene nk buad macamane kan  pasrah jelahhh weyh ! 

Start kejadian tuh berlaku , aku tak lagiii lalu escalator tuhh . haa , depan kiang uh . depan kedai-2 jual jamu , tudung bagaii uhh , bengang lerr . mane tahu akk jual tudung , jual beg , jual jamu tuh perasan kejadian tuh . beg mntol lagii . nk sorok ape . amek jalan jauh pon tk kesah . tp yg penting , time pakai baju sch je tknk lalu situ . Okay ? ;)


.



Older Post | Newer Post