Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




21 April 2011 | 23:43 | 0 comments
Haa , korangg . kali niyh aku nak post entry pasal ape ekk ?

Okay . Dapat dah : SENYUM YEE :)

Haa , Mesti sakit hati bila kita senyum kat orang , orang buad bodo jee . jeling , pandang-2 badi lagi adalah . Ishk , tah faham lahh weyh . senyum tuh kan sedekah . sometime aku yg terkena sendiri . aww , rase cm nk cungkil jee biji mate iye uh . ape salahnye senyum kan ? haish , sedekah tuh . perkenalan bermula dengan senyuman ? eh betul ke ? nampak beno Menipu ekk  ? aha , tapi peduli ape an . perempuan aww biase nye . ee , sombongnyee . lagi lagi yg bajet HOT ! ala , laki pon same jee .  Gilee kan . pandang lagii lah tknak . apetah lagi senyum , mengutuk jelah nnti . Aku suka senyum . yee , semua orang suka senyum . macam niyh :) :) :) . Somel kan iye ? Eee , dah la . sampai sini dah DOWN terus . lain pulak lah . 

p/s : Haa , jangan salah sangka . entry kali ni , sesaje jee . tapi banyak kali jadi kat aku . ala ,kat korang pon lebih kurang jee kan . tp tkde pon nk kutuk sesape . haa  ,kalau ade bace . 

BATALKAN JELAH NIAT NAK TERASA !

Kalau suka entry niyh boleh Like ea . Kalau tak , takyah . aku tahu kau memang takde perasaan :P

Older Post | Newer Post