Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




15 March 2011
16 March 2011 | 00:17 | 0 comments
Malam , 

Nak dengar cerita saya ? petang tadi pergi library . buad semua homework . Hurm , taklah semua kan . buad yang mampu jee , baru ngadap 1 jam dah ngantuk dah . lagi-2 buad karangan dengan rumusan . korang suka ke buad karangan dengan rumusan tuh if korang tengah blur ? ofcourse tak kan ? haa  taktahu lahh kalau ade org yang suke kan . 

Saya ngantuk dan ngantuk . last-2 saya terlelap . Ohye , saya pergi library bersama fhara , daniel , dan shahid . Shahid yang buadkan homework saya . Eh , eh . karangan BM jee taw . tuhpon sebab sayang . tekun betul dye buadkan keje saya . macam zaman dye sekolah dulu . Saya terharu lahh . rasa serba salah pon ade jugakk . tapi nak buad macam mane kan ? pape pon thank you lalinkk . nanti saya tinggal copy balik jeee essay awak tuh . Hum , better awak jee kan pegi sekolah , Syahirah disini macam malas jee kan . takpelahh , lain kali nak buad lagii boleh ? hee ;) jangan marah yee . redha kan lahh semuanyeee :) wink wink ^^


Older Post | Newer Post