Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Maaf yee . Aku dah malas !
01 February 2011 | 01:08 | 0 comments
Assalamualaikum . 

Oh , maaf lahh ye kalau kali niyh aku updated ade buat sape sape terasa . sumpah lahh . aku dah malas . dah bosan dah nak layan kau kau dan kau lagii . Tapi bila jumpa kau kau dan kau tuh , macam macam benda , macam macam cerita yg nak aku gosipkan . yang nak aku bualkan . adess , berat tak berat hati niyh . tapi kau kau dan kau dah banyak sangat lahh wehh buad aku terasa . niyh yang lemah niyh . Aku akan layan sape jee yang aku terasa nak layan . madah aku jee nak jaga hati orang . bila seh orang nak jaga hati aku . WTF boleh takk aku bagi ? Sumpah , menyampah sangat . Abang aku pon sometime dah malas dah nak layan . buad sakit hati jeee . dah kurang dah nak gurau-gurau dengan dia .Dah malas lahh . Sangat sangat ! Kalau aku jee nak jaga hati korang , hati aku niyh bila nak jaga weyh ? bajet hati aku macam batu ? takde perasaan . silap-2 kalau batu tuh ade perasaan , macam-2 dye nak luahkan aku rase . sebab asek terkena sepakan korang jee kan ? Oh dahsyat ! Orang-2 tertentu jee boleh ? jeles betul kalau tengok korang pergi mane-mane tak ajak aku kan . benda yg aku minat pula tuhh . Bowling . eRk , yelah . budak kecik macam aku niyh . mengharapkan orang jee bawak pegi Daiman lah kebiasaannya . tapi takpelahh . bukan itu alasan aku . alasan aku sebab memang aku dah  malas dan bosan . nak gurau gurau dengan korang apetah lagii ? maaf yee sekali lagii kalau aku jumpa korang , aku hanya mampu senyum :) senyum itu sajewk lahh yang terbaik untuk kau kau dan kau . :)

Older Post | Newer Post