Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Karya Jalanan




Ke Mana Mood saya ?
20 February 2011 | 13:58 | 0 comments
Hum , harini kenapa yee dengan aku ? takde mood langsung . since dari semalam , ade lahh jugakk . tapi harini takde langsung . Helo helo , mane mood ? :'( saya nak iye balik lahh .

Harini , ade tuition . Aku bangun lambat . kol 9.15 . tution nye kol 9.30 . Haa , Dah siap ! pasuh tak thu nak pegi naik ape .abg aku tidur . kalau kejut , nak tunggu dia mandi lah ape lah . tengok jam dah kol 10 lebih kunk . takan nak menapak kan ? jauh lah jugakk . dari bukit dahlia -> kipmart baru ? aku kai motor seorang hamba Allah yang sedang tidur . kenapa ekk time tuh aku betul-2 tak sedap hati . Ahh , KENAPA ?! bawak motor pon macam menggigil . Ahh , KENAPA ?! 

Lepas tuition . tengok handphone , baca message . ade 8 missed call dari AFIQ JEFF . Huh , sebab motor yang aku bawak tuh motor dia . and aku tak bagitahu dia pon aku nak pakai . tapi time tuh dah 9.45 . aku lambat 15 minit . mestilah tak fikir pape . baca mesej dia jee dapat maki free . peh , sakit nyee hatii !! Aku sampai , abg aku keluar . abg aku tegur : kenapa muka kau macam muka nak nangis ? . Oh shit , bangang gilee . menangis betul aku . :( 

Aku minta maaf lah jeff . walaupon kau tak baca !

Tapi tapi , ukan sebab budak afiq tuh jee , sebab lain tkthu . wahh , dengan Ego shahid yang datang kembali . Automatic lah wehh benda yg lepas jadi lagi ! Bengang betul lahh . kalau ingat-2 balik , sedih seh . Hum , 

Entah pape jelahh . ! ==' 

Older Post | Newer Post